Kosár

Az Ön kosara üres.

Általános szerződési feltételek

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza a weboldalon (a továbbiakban: honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit.

Amennyiben feltételeim nem elfogadhatók, kérem, ne használja honlapomat!

A szolgáltatás használatának megkezdésével a felhasználó elfogadja a jelen ÁSZF feltételeit, amely folyamatosan elérhető oldalaimon. Fenntartom a jogot jelen közlemény megváltoztatására. Amennyiben partnereimnek olyan kérdése lenne, mely jelen közleményünk alapján nem egyértelmű, kérem, írja meg nekem és megválaszolom kérdését. Elkötelezett vagyok a honlap és a kapcsolódó szolgáltatás minőségének a legmagasabb szinten tartása irányában, a szolgáltatás használatából eredő esetleges károkért azonban semmilyen felelősséget nem vállalok.

Hogyan Vásárolhatok?

A megfelelő árú kiválasztását követően,a megfelelő mennyiség kitöltése után kattintson a "mehet a megrendelési listába",ha úgy dönt,hogy befejezte a böngészést a "megrendel" gombra kattintva érkezik a vásárlói forma.

A mezők kitöltésével adhatja meg a számlázási adatokat.
Majd,a megadott email címre kap egy élesítő kódot,amivel a megrendelését megerősítheti.

A közölt árak bruttó fogyasztói árak,forintban értendők.
A fogyasztókkal szemben folytatott magatartás, vagy a beszerzési ár alatt történő értékesítés gyakorlatának korlátozása.
2005. évi CLXIV. törvény betatása

Az oldalaimon feltüntetett árak kizárólag a webshopon leadott megrendelések esetén értendőek.OTP Mobil Kft.  fizetés bankkártyával, vagy előre utalással.

A Vecsés Kálmán u.10. alatti átvételi ponton, F.J.S. Ker. és Szolg. Bt. Gazdabolban, bolti árak vannak.

Szavatossággal, jótállással kapcsolatos általános információk:
A Termékleírás menüpontban található, hogy az adott termék vonatkozásában milyen jogosultság(szavatosság, jótállás) érvényesíthető.

Kellékszavatosság:

A vásárolt termék(ek)re a Polgári Törvénykönyv (6:157. §-6:167. §) által meghatározott kellékszavatosság szabályai vonatkoznak fogyasztó esetében a vásárlás napjától számított 2 évig, meghatározott feltételek mellett. A vásárlást követő fél évig az eladó kötelezettsége a bizonyítás, fél év elteltével a vásárló kötelezettsége a hibás teljesítés bizonyítása. Vállalkozás esetén a kellékszavatossági igényérvényesítés határideje 1 év, kezdettől fogva a vállalkozás kötelezettsége a hibás teljesítés bizonyítása.

Jótállás:

A kötelező jótállás kizárólag a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében felsorolt termékcsoportokra érvényesíthető.

19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól



Felhívom szíves figyelmüket, hogy a 2021 január 1. után vásárolt kötelező jótállásra jogszabályban nevesített termékekre értéktől függő (sávos) garanciát érvényesíthetnek a fogyasztók. 

Eszerint a kötelező garancia: 

  1. a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
  2. b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
  3. c) 250 000 forint eladási ár felett három év, 

amelynek kezdő időpontja a termék fogyasztónak történő átadása, vagy ha az eszközt üzembe kell helyezni és azt a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, akkor az üzembe helyezés napja. A jótállásból eredő jogok a jótállási jeggyel,

vagy ennek hiánya esetén a fogyasztó számára kiállított fizetési bizonylattal (számla vagy nyugta) érvényesíthető.

A kötelező jótállás kizárólag a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében felsorolt termékcsoportokra érvényesíthető fogyasztónak minősülő vásárlók által.

Gyártói önkéntes garancia:

A gyártó a saját termékére önkéntesen is vállalhat garanciát. Az önkéntes gyártói garanciavállalás feltételeit a gyártó határozza meg saját belátása szerint. Ennek tényét és az igénybevétel feltételeit a használati útmutató vagy külön garanciajegy rögzíti.

Az árú értékének kiegyenlítése elektronikusan vagy utánvéttel illetve előre utalással a bankszámlaszámomra (árú értéke+szállítási költség)+esetenkénti felár (csomagolás,törékeny szolgáltatás, stb.)

    1. Elérhetőség

    2. A szállítás módját a rendelés leadásakor tudja kiválasztani. Kiszállítást vagy személyes átvételt is kérhet.
    3. SZÁLLÍTÁS

      A kiszállítási idő általában 2-14 munkanap, egyes esetekben ez kicsit megnőhet 28 munkanap a külső raktárunk leterheltségétől függően.

      Személyes átvételre is van lehetőség átvételi ponton, ez általában külön értesítés után lehetséges.

      Kiszállítást csak magyarországi címre vállalok.

      A rendelés visszaigazolásban levő szállítási költség nem minden esetben valós!
      Azt a rendelés leadásakor pontosan kiszámítani nincsen módom.

      A szállítási költségek az alábbiak szerint alakulnak:
      Raklapos mennyiség esetén nettó 15.000,- Ft / raklap (80*120*170cm – max.300kg)
      MPL-es, kartonos mennyiség esetén nettó 2000,- Ft / karton (60*60*60cm – max.30kg)

      Kirívó estekben felveszem Önnel a kapcsolatot a szállítás lehetséges módjai, illetve költségeinek egyeztetése miatt.

      Az átvételi ponton való személyes átvételnek nincsen egyéb költsége.
    4. FIGYELEM: Ha a megrendelt termék törékeny, vegyék figyelembe a szállítás megrendelésénél a TÖRÉKENY szolgáltatás költségének megtérítését, amely a szállítási költség 75%-a. ennek hiányában, csomagsérülés kárfelvételnél az MPL némely estben elutasítja a kárigényt.

       Sérült küldemények bejelentése elektronikus úton


      Az esetleges kárigényeket a postákon jegyzőkönyv felvételével vagy akár már elektronikus úton is be lehet nyújtani. Az elektronikus bejelentéssel kapcsolatos további információkért kérjük, forduljon Üzleti Ügyfélszolgáltunkhoz (Tel: 06-1-767-8272, e-mail: Uzleti.Ugyfelszolgalat@posta.hu).

      A bejelentéssel egy időben a küldeményt (a tartalmat a teljes belső és külső csomagolással együtt) a Posta rendelkezésére kell bocsátani.

      A Posta a bemutatott küldemény alapján utólag elkészíti a jegyzőkönyvet. A kárigényt a bejelentéstől számított 30 napon belül bíráljuk el.

      Posta 

A képek illusztrációk, nem minden esetben a termék képe látható!!!

A honlapon kínált termékek műszaki és más paramétereinek, adatainak, árainak stb. helyessége érdekében a legnagyobb gondossággal jártunk el, de ezekért felelősséget nem vállalunk.

A képeken szereplő termékek színe és a használt színkódok csak tájékoztató jellegűek, a valóságban ettől eltérhetnek.

A megrendelések vállalt határidőn belül történő teljesítéséért mindent megteszünk, de esetleges késések, illetve a teljesítés elmaradása esetén cégünk anyagi, erkölcsi vagy bármely más természetű felelősséggel nem tartozik. Ennek ellenére Kollégáink a legnagyobb mértékben törekednek a teljes körű tájékoztatás megadására és vállalásaink pontos teljesítésére.

 

Az általam forgalmazott termékek használásához, jó egészséget és sok örömöt kívánok!

 

Kézbesítés a Magyar Posta MPL csomagküldő szolgáltatásával.

MPL ÁLTALÁNOS SZERZÖDÉSI FELTÉTELEK

A teljes szöveg az alábbi linken érhető el.
MPL Üzleti csomag fuvarozási szolgáltatás Általános Szerződési Feltételei
https://posta.hu/ugyfelszolgalat/aszf/postai_aszf

A megrendelt termékeket a Magyar Posta MPL üzletága segítségével juttatjuk el Önhöz (Magyarország közigazgatási határain belül), a megrendelés folyamán megadott címre. Kiszállítás munkanapokon 8 és 17 óra között. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra, majd a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a küldeményt a jogosult átveheti. A Postán a küldeményt még 5 napig őrzik meg.

Sérülten kaptam meg a küldeményt, amit átvételkor nem vettem észre. Észrevételemet hol tudom jelezni? Kapok kártérítést?

Abban az esetben, ha a küldemény sérülése vagy tartalmának hiánya a kézbesítéskor nem volt azonnal felismerhető, azt a kézbesítéstől számított 3 munkanapon belül bármely postán személyesen vagy írásban kell bejelenteni. A bejelentéssel egy időben a küldeményt (a tartalmat a teljes belső és külső csomagolással együtt) a Posta rendelkezésére kell bocsátani. A Posta a bemutatott küldemény alapján utólag elkészíti a jegyzőkönyvet. A kárigényt a bejelentéstől számított 30 napon belül bíráljuk el.

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben infokukacfjs.hu, vagy telefaxon 0629356043 kerülhet sor.

AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS 524/2013/EU RENDELETE a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról
(fogyasztói online vitarendezési irányelv)

„ Online vitarendezési platform
Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben. Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online
vitarendezés eszközét.A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panaszkezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.
Az online vitarendezési platform itt érhető el.

Elállási jog.

Pest Megyei Békéltető Testület
Elérhetőségek
Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
Telefon: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-269-0703
Ügyfélfogadás:
Kedd: 9.00 - 14.00
Szerda: 9.00 - 14.00
Csütörtök: 9.00 - 14.00

2015. évi CXXXVII. törvénnyel módosítása kimondja,hogy a 29.§ (11) bekezdésében meghatározott együttműködési kötelezettség terheli a vállalkozást.
"(11) A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a (8) bekezdésben rögzített tartalommal, az ott említett határidőn belül válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki."
(12) A (11) bekezdésben meghatározott együttműködési kötelezettségét megsértő vállalkozásról a békéltető testület értesíti a székhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóságot.

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS 2011/83/EU IRÁNYELVE
(2011. október 25.) letöltheti a  linkről.

A fogyasztó kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén

Ha a fogyasztó eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, köteles a dolgot haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a dolog átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha a vállalkozás vállalta, hogy a dolgot maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a dolgot a határidő lejárta előtt elküldi.

A fogyasztó kizárólag a dologvisszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.

Ha az üzlethelyiségen kívül kötött szerződés megkötésével egyidejűleg dolgot kifuvarozták a fogyasztónak, a vállalkozás saját költségén fuvarozza vissza a dolgot, ha az jellegénél fogva postai úton nem küldhető vissza.

A fogyasztó csak a dolog jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges kezelést meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Nem felel a fogyasztó az értékcsökkenésért, ha a vállalkozás a fenti i) pontban előírt tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget.

Ha a fogyasztó a teljesítés megkezdését követően felmondja az üzlethelyiségen kívül vagy távollévők között kötött szerződést, az elszámolás során a fogyasztó által arányosan fizetendő összeget a szerződésben megállapított adóval növelt teljes ár alapján kell kiszámítani. Ha azonban a fogyasztó bizonyítja, hogy a teljesár túlzottan magas, az arányos összeget a szerződés megszűnésének időpontjáig teljesített szolgáltatások piaci értéke alapján kell kiszámítani. E § alkalmazásában a piaci érték megállapításánál egy másik vállalkozás azonos szolgáltatásának a szerződés megkötésekori árát kell figyelembe venni.

Fontos, hogy ha az eladó nem adta meg az előírt tájékoztatást a vásárló felé, a vásárló nem adta kifejezetten beleegyezését a feltételek elfogadásába, akkor a vásárló számos költség megfizetésére nem kötelezhető!

Ide kapcsolódik a 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (új PTK.) is, ami többek között rögzíti, hogy elektronikus úton történő szerződéskötés esetén (azaz például webáruházak esetén) a szerződéskötésre lehetőséget biztosító félre (a kereskedőt) milyen tájékoztatási kötelezettség hárul. Ezek értelmében a szerződéskötésre vonatkozó jognyilatkozat megtételét megelőzően a másik felet az alábbiakról tájékoztatni kell:
a szerződéskötés technikai lépéseiről;
arról, hogy a megkötendő szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül-e, az elektronikus utat biztosító fél rögzíti-e a szerződést, továbbá, hogy a szerződés utóbb hozzáférhető lesz-e;
azokról az eszközökről, amelyek az adatok elektronikus rögzítése során felmerülő hibák azonosítását és kijavítását a szerződési jognyilatkozat megtételét megelőzően biztosítják;
a szerződés nyelvéről; és
ha ilyen létezik, arról a szolgáltatási tevékenységre vonatkozó magatartási kódexről és annak elektronikus hozzáférhetőségéről, amelyet az elektronikus utat biztosító fél magára nézve kötelezőnek ismer el.
Az elektronikus utat biztosító fél köteles az általános szerződési feltételeit olyan módon hozzáférhetővé tenni, amely lehetővé teszi a másik fél számára, hogy tárolja és előhívja azokat.

Ha Ön a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelettel kíván élni,egyértelmű nyilatkozatot kell eljuttatni az elérhetőségeink valamelyikén.


Fábián József Sándor e.v. 2220 Vecsés, Kálmán u.10. infokukacfjs.hu tel/fax:0629-356043

Név:
Cím:
Elállás tárgya:
A termék értéke:
Bankszámla szám: (ahová a visszafizetendő összeget utalhatjuk.)



Dátum: Aláírás:


A nyilatkozatát,haladéktalanul visszaigazoljuk.
 

SZOLGÁLTATÁSI FELTÉTELEK
1.Üzleti Feltételek
1.1 Általános rendelkezések
Az fjsbt.hu (a továbbiakban: Webshop) Fábián József Sándor e.v. a továbbiakban: Kereskedő) által működtetett webshop az Ön webáruháza.

A Webshopon keresztül történt elektronikus rendelés leadással a jelen dokumentumban leírt feltételek szerint vásárlási szerződés jön létre a Kereskedő és a rendelést leadó magánszemély, jogi személy (a továbbiakban megrendelő) között. A vásárlási szerződést a Kereskedő írásban megkötött szerződésnek tekinti, amelyet rendelésszámon iktat, és adatbázisban nyilvántart.

1.2. Szerződő felek azonosítása
A vásárlási szerződés a Kereskedő, mint eladó és a megrendelő, mint vevő között jön létre. A megrendelő a regisztrációval bekerül a Kereskedő adatbázisába akár mint régi, hagyományos megrendelő, akár mint új megrendelő. A Webshopon leadott megrendelés minden esetben a megrendelő alapként megadott szállítási címére történik. A hibás vagy hamis adatok megadásából eredő károkért minden felelősség kizárólag a megrendelőt terheli. A Kereskedő a nyilvánvalóan hibás vagy hamis regisztrációt jogosult törölni, továbbá kétség esetén a megrendelő valódiságát jogosult ellenőrizni.

1.3. Árak
A Webshopon feltüntetésre kerül az adott termék nettó listaára. Ennek érvényessége kizárólag az adott megjelenés időpontjára vonatkozik. Amennyiben a megrendelő megrendelést ad le egy termékre, úgy az eladó kötelezi magát, hogy a kiválasztott terméket a megrendeléskor érvényes áron értékesíti a megrendelőnek. Amennyiben valamely rendelés vagy rendelések bármilyen okból módosításra, összevonásra kerülnek, a módosított rendelésre a módosítás időpontjában érvényes kondíciók vonatkoznak.

1.4. A megrendelő felelősségvállalása
Megrendelő tudomásul veszi, hogy a megrendelés leadása részéről szerződéses viszonynak minősül, melyhez kötve van. A megrendelő rendelése(i) jóváhagyásával jelen szerződést elfogadja, és az itt leírtak be nem tartásával szerződésszegést követ el, melyért jogi felelősséggel tartozik. Megrendelő vállalja, hogy az általa jóváhagyott rendelésekben megrendelt árut tartalmazó küldemények átvételéről és kifizetéséről gondoskodik az általa választott szállítási és fizetési módoknak megfelelően. Amennyiben a küldemény kézbesítése a megrendelő hibájából meghiúsul, az ebből eredő többletköltségeket a megrendelő megtéríti a Kereskedő számára.

1.5. A szerződés hatálya
Jelen szerződés a sikeres megrendeléssel lép hatályba, és a megrendelés teljesülésével zárul le. A Kereskedő rendszere minden érvényes rendelésnek automatikusan rendelésazonosító-számot ad.

A megrendelő a megrendelt termékek átvételét követő 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, kivéve, ha a megrendelt és kiszállított áru természete a vissza szolgáltatást nem teszi lehetővé. A vevő az elállási jogát az áru kicsomagolása előtt jogosult gyakorolni. Ebben az esetben a kereskedő köteles a sérülésmentesen, hiánytalanul, bontatlan csomagolásban visszaszolgáltatott termék(ek) ellenértékét a vissza szolgáltatást követő legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. Az elállási jog gyakorlása miatt felmerült költségeket a megrendelő viseli.

1.6. Panaszkezelés rendje
A Webshopon célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítse. Amennyiben a megrendelőnek mégis valamilyen panasza van a vásárlási szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát az info@fjs.hu e-mail címen vagy postai levél útján a 2220 Vecséa Kálmán u.10 címen is közölheti. A Kereskedő a panaszt legkésőbb annak beérkezésétől számított 30 napon belül kivizsgálja, és tájékoztatja a megrendelőt a vizsgálat eredményéről, valamint arról, hogy annak elutasítása esetén milyen jogorvoslati lehetőségek állnak a megrendelő rendelkezésére. A jelen szerződésben és a kapcsolódó dokumentumokban nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, valamint az elektronikus kereskedelemre és a távollevők közötti szerződéskötésre vonatkozó jogszabályok az irányadók.

1.7. Visszáru kezelése
Ha a visszaküldés az áru teljes értékének megóvásával a szállítástól számítva 15 napon belül megtörténik, az eladási ár teljes egészében jóváírásra kerül. Későbbi visszaküldésnél a levonás nő az alábbiak szerint: 20% levonás 16-45 napon belüli, 40% levonás 46-75 napon belüli, 60% levonás 76-105 napon belüli, 80% levonás 106-135 napon belüli visszaküldésnél.

A következő árukat sajnos nem áll módomban visszavenni:

Az olyan nem raktáron tartott áruk, amelyek külön Önöknek rendeltünk más beszállítótól
Az olyan áruk, amelyek speciálisan az Önök igénye szerint lett méretre vágva, egyedileg összeszerelve.
Sérült, használt, szennyezett, már beszerelt vagy nem az eredeti csomagolású áruk.
Az olyan áruk, amelyek már több mint 135 napon kiszállításra kerültek.

2. Általános Szerződési Feltételek
Az fjsbt.hu (a továbbiakban: Webshop) Fábián József Sándor e.v. a továbbiakban: Kereskedő a 2220 Vecséa Kálmán u.10 Adószám: 69418644-2-33 HU69418644; a továbbiakban: Eladó által működtetett webshop.

Eladó és Ön, mint Vevő között létrejött szerződésnek része az Önnel kötött egyedi adás-vételi szerződés mellett az ÁSZF is. Megrendelésével Ön elfogadja mindazokat a feltételeket, amelyet az Általános Szerződési Feltételek tartalmaz.

A webáruház szolgáltatás területi hatálya Magyarország. Habár az Eladó által fenntartott adathálózati kezelőfelület az adathálózat (Internet) sajátosságai miatt mind Magyarországon és azon kívül is elérhető, azonban a csomagküldő szolgáltatás csak Magyarország területén található megrendelőkre érvényes.

Az ÁSZF-re a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény rendelkezései vonatkoznak. Amennyiben a fentiekben ismertetett feltételekben változás áll be, Eladó közzéteszi az ÁSZF közzétételével megegyező módon és helyen, így ezen az online felületen.

2.1. Szerződés létrejötte
Az egyedi szerződés azzal jön létre, hogy Ön megrendeli a webshopban található termékeket.

A webshopban feltüntetett árukészletből Ön kiválaszthatja a megrendelni kívánt termékeket/termékeket. Az egyes termékek képe mellett a termék megnevezése, vételára, főbb jellemzői láthatóak, a termék megnevezésére kattintva részletesebb információt vagy gyári adatlapot talál a termékről. A darabszám megadása után a termék mellett szereplő "Kosárba" gomb megnyomásával Ön kiválaszthatja azt a terméket, melyet meg kíván rendelni. Miután egy terméket kiválasztott, a következő termék kiválasztásakor, az újabb termék alatt szereplő "Kosárba" gomb megnyomásával a következő terméket is megrendelheti. A kiválasztott termékek neve és vételára automatikusan megjelenik a Megrendelő lapon.

Miután Ön kiválasztotta a megrendelni kívánt terméket/termékeket, az adás-vételi szerződés létrejöttének feltétele a kosár tartalmának megrendelése.

A termékek mellett található fotók szimbolikus jellegűek, az árucikkek csomagolása, megjelenése, tartozékai ettől eltérhetnek.

2.2. Rendelés rögzítése
A Vevő leadott megrendelését az Eladó rögzíti számítógépes rendszerében.

2.3. Szállítási határidő
A várható szállítási idő a megrendeléstől számított 2-8 munkanap. Ettől eltérő szállítási határidő eltérhet. A szállítási határidők eltérhetnek a saját vagy szállítói készletek váratlan kifogyása esetén. Ilyen rendkívüli esetben e-mailben vagy telefonon kap tájékoztatást.

2.4. Vételár megfizetése
Ön minden esetben részletes számlát kap a megrendelt termékekről. A megrendelt árut az Eladó szállítmányozó/futárszolgálat útján küldi el az Ön által megadott címre.

Az alábbi fizetési módokat fogadjuk el:

Utalás: a címzett adatai megtalálhatóak webhelyünkön, és vásárlás után emailben is elküldjük. E fizetési mód választása esetén csak ezen információknak megfelelően, cégünkhöz megérkezett ellenértéket fogadjuk el.
Online bankkártyás fizetés: ez a Barion rendszerén keresztül valósul meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Utánvét: ez esetben az áru kiszállításakor kell fizetni, jellemzően készpénzben
A számla, mely tartalmazza az áru költségét,csomagolási díjat és a szállítási díjat, elektronikus úton (a megadott email címre) kerül elküldésre.

A leszállított áru a Webshop és a megrendelő közötti üzleti kapcsolatból eredő minden követelés teljes kifizetéséig a cégünk tulajdona marad.

2.5. Elállási jog
A távollévők kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet 4. § - a alapján Ön a szerződéstől tizennégy napon belül indokolás nélkül elállhat, elállási jogát a termék kézhezvételének napjától számított tizennégy nap elteltéig gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Ön nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. Eladó köteles az Ön által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő tizennégy napon belül visszatéríteni. Ön viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Amennyiben szállítólevélen szereplő áru sértetlen. ezen felül egyéb költség Önt nem terheli.

2.6. A csomag átvétele
A csomag átvételekor kérjük, ellenőrizze, hogy a szállítólevélen szereplő termékek hiánytalanul kiszállításra kerültek, mert utólagos reklamációval Eladónak nem áll módjában foglalkozni. Amennyiben a számlához képest hiányt vagy sérülést észlel, Abban az esetben, ha a küldemény sérülése vagy tartalmának hiánya a kézbesítéskor nem volt azonnal felismerhető, azt a kézbesítéstől számított 3 munkanapon belül bármely postán személyesen, írásban kell bejelenteni.
Sérült küldemények bejelentése elektronikus úton

Az esetleges kárigényeket a postákon jegyzőkönyv felvételével vagy akár már elektronikus úton is be lehet nyújtani. Az elektronikus bejelentéssel kapcsolatos további információkért kérjük, forduljon Üzleti Ügyfélszolgáltunkhoz (Tel: 06-1-767-8272, e-mail: Uzleti.Ugyfelszolgalat@posta.hu).

A bejelentéssel egy időben a küldeményt (a tartalmat a teljes belső és külső csomagolással együtt) a Posta rendelkezésére kell bocsátani.

A Posta a bemutatott küldemény alapján utólag elkészíti a jegyzőkönyvet. A kárigényt a bejelentéstől számított 30 napon belül bíráljuk el.

Posta 

2.7. Panaszkezelés
A Vevő minden panaszt és bejelentést kivizsgál és mindent megtesz annak érdekében, hogy a panasz a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb 30 napon belül érdemben elintézhető és a megválaszolható legyen. Amennyiben a panasz elutasításra kerül, a Vevő a panasz elutasítását minden esetben indokolással ellátva írásban kapja meg. Az Eladó az írásban beérkező panaszokról és azok elintézési módjáról nyilvántartást vezet. Amennyiben a panaszra adott választ nem fogadja el, panaszával a kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről szóló 210/2009 (IX. 29.) Korm. rendelet 26 § és 27 §-aiban foglaltak szerint a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordulhat.

2.8. Adatvédelem
Az Eladó kinyilvánítja, hogy adatkezelési tevékenységét - a megfelelő belső szabályok, technikai és szervezési intézkedések meghozatalával – úgy végzi, hogy az minden körülmények között feleljen meg AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETÉNEK - (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet, a továbbiakban: Rendelet) – továbbá az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) rendelkezéseinek.

A megrendelés során Eladó minden olyan adatot kér, amely szükséges az Ön számlájának megfelelő kiállításához, valamint a megrendelt árucikk pontos kiszállításához. A hibásan megadott vagy hiányos adatokból eredő kellemetlenségekért vagy ilyen okból a teljesítés elmaradásáért Eladó felelősséget nem vállal.

Amennyiben a Vevő magánszemély, a következő adatvédelmi kikötések érvényesek:

A webshop, mint adatkezelő tájékoztatja szerződő felet (a továbbiakban: érintett), hogy a szerződésben megadott személyes adatait szerződés teljesítése jogcímén kezeli.
A személyes adatok címzettjei: a Társaság ügyfélkiszolgálással kapcsolatos feladatokat ellátó munkavállalói, könyvelési, adózási feladatokat ellátó munkavállalói, és adatfeldolgozói.
A személyes adatok tárolásának időtartama: a szerződés megszűnését követő 5 év.
A személyes adatok adatfeldolgozásra átadásra kerülnek adózás, könyvelés céljából a társaság által megbízott könyvelő irodának, postázás szállítás céljából a Magyar Postának, illetve a megbízott futárszolgálatnak.
Az érintett természetes személy jogairól, az adatfeldolgozók személyéről információk a Társaság honlapján (a láblécben) elérhető Adatkezelési tájékoztatóban olvashatók.
Amennyiben a Vevő jogi személy, társaság, annak természetes személy képviselői elérhetőségi adatai megadásával hozzájárulnak adataik kezeléséhez.

2.10. Jogi nyilatkozat
Eladó kijelenti, hogy tevékenységét a jogszabályoknak megfelelően látja el, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV. törvény, a szolgáltatási tevékenység megkezdésének és folytatásának általános szabályairól szóló 2009. évi LXXVI. törvény, valamint a kereskedelmi tevékenység végzésének feltételeiről szóló 210/2009. (IX.29.) Korm. rendelet szabályai szerint működik.

Eladó kijelenti, hogy tevékenysége nem sérti a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőlegezéséről és megakadályozásáról szóló 2007. évi CXXXVI. törvény rendelkezéseit, valamint rendelkezik a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőlegezéséről és megakadályozásáról szóló szabályzattal.

Az Ön és az Eladó között létrejött szerződésre a Ptk. szerződésekre vonatkozó rendelkezései érvényesülnek.

Az általános szerződési feltétel akkor válik a szerződés részévé, ha alkalmazója lehetővé tette, hogy a másik fél annak tartalmát megismerje, és ha azt a másik fél kifejezetten vagy ráutaló magatartással elfogadta.

F I G Y E L E M !!

* A megrendelése során,ha a kiszállítás előtt,élni kíván a megrendeléstől való elállás jogának gyakorlásával azt,még megfelelő időben,a termék kiszállításának megkezdése előtt,elérhetőségeim egyikén időben tegye meg,hogy ne terheljen a termék ki- és visszaszállításának költségével,amely megfizetését követelni fogom.

A Kormány a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (a továbbiakban: Fvtv.) 55. §-ának e) pontjában foglalt felhatalmazás alapján A 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet 5. §.c) olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;

A Cikkelyre hivatkozva az alábbiakra hívom fel a kedves fogyasztó figyelmét.

*a műszaki berendezéseket, ha használatba vette, illetve a csomagolásból kivette, nem áll módunkban visszavenni, csak a hivatalos szervízjegyzékben közölt valamelyik szervíz igazolása után, amely igazolja, hogy a műszaki berendezés hibátlanul működik.
*Szivattyú illetve házi vízmű és hulladéktároló edény esetén,megtisztított és fertőtlenitett állapotban kell lennie.

Csere,visszavásárlás
*Gyári hiba esetén a jogszabálynak megfelelően, saját költségünkre cseréljük a termékeket.
*Téves rendelés, vagy bármilyen más okból eredő csere,visszavásárlás esetén nem áll módunkban utánvétes vagy bérmentesítés nélkül feladott csomagokat átvenni!
*A szállítás díja Önt terheli.

A fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőség

Adatvédelem

Ezúton tájékoztatjuk, hogy adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk. Adatait harmadik félnek nem adjuk át, kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. Az adatkezeléssel kapcsolatos alapvető rendelkezéseket az alábbi jogszabályok állapítják meg, ennek megfelelően dolgozunk:
1992. évi LXIII. törvény a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról
2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi ... szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről.
2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról http://www.kozlonyok.hu/nkonline/MKPDF/hiteles/mk11088.pdf
2015. évi CXXIX. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, továbbá
egyes más törvények módosításáról *http://www.kozlonyok.hu/nkonline/MKPDF/hiteles/MK15102.pdf
„Ön az adatkezelés időtartamán belül tájékoztatást kérhet az Adatkezelőtől a személyes adatai
kezeléséről. Az Adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb
azonban 25 napon belül írásban, közérthető formában tájékoztatja Önt a kezelt adatokról, az
adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá – amennyiben az adatok továbbítására
is sor került – arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg az adatokat.”

Bérelt webshop felulet az Onlinex Solutions Kft., 5600 Békéscsaba, Andrássy út 7. 2. em. 7. tulajdona.

COPYRIGHT © 

A Fábián József Sándor e.v. minden jogot fenntart az internetes oldalainak létrehozása céljából felhasznált szövegekkel, képekkel, ábrákkal, hanganyagokkal és animációkkal kapcsolatban. Mindezek teljes mértékben a szerzői és szomszédos jogok védelme alatt állnak. A felhasznált elemek egy részére harmadik felek szerzői jogai is vonatkoznak. A Fábián József Sándor e.v. weboldalak tartalma, a Fábián József Sándor e.v. előzetes, írásbeli engedélye nélkül kereskedelmi célra nem másolható, nem használható fel, nem módosítható vagy tehető hozzáférhetővé harmadik fél számára.
Ez alól csak azok az adatállományok képeznek kivételt, amiket Fábián József Sándor e.v. kifejezetten letöltésre és közzétételre kínál.

VÉDJEGYEK
Fábián József Sándor e.v. weboldalain felhasznált szöveges és kép márkajelzések nagyobbrészt védettek. Ez különösen a logókra, terméknevekre és típusmegjelölésekre vonatkozik.

A GARANCIA ÉS SZAVATOSSÁG KIZÁRÁSA
Amennyiben minden gondosságunk ellenére hibás ár került a honlaunkra, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor nem vagyunk kötelezhetőek a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánljuk a helyes áron történő szállítást, vagy a megrendelő elállhat vásárlási szándékától.
Fábián József Sándor e.v. honlapját a lehető legnagyobb gondossággal szerkesztjük. Ennek ellenére az Fábián József Sándor e.v. nem garantálhatja a közzétett információk hibátlanságát és pontosságát. Fábián József Sándor e.v. semmilyen kárért sem vállal felelősséget, ami jelen honlap közvetlen vagy közvetett használatából ered, amennyiben az nem Fábián József Sándor e.v. vagy közreműködőinek szándékosságából vagy durva gondatlanságából ered. Az adatok letöltése és a személyes adatok megadása mindenkinek saját kockázatára történik.

Kelt: Vecsés 2021.09.22.

Tisztelettel: Fábián József Sándor e.v.